28 Ekim 2014

CUSTARD KEK...KREMALI PASTA

Herkese merhaba. Pınar'ın yeni ürünlerinden Kremilla ile denediğim bu tarifi sizlerle de paylaşmak isterim. Denemem için gönderilen Pınar'ın kremaları ile nemli ,dolu dolu bir pasta oldu. Özellikle yeni ürünleri kremilla keke verdiği ıslak doku ve yoğun vanilya tadı ile favorim oldu çünkü ben nemli yoğun kekleri sevenlerdenim. Kuru kekler pek tercihim değil. Sırf bu yüzden de her seferinde kek hamuruma elma yada kabak rendelerdim. Maksat o güzel neme ulaşalım. Kremilla ile işte tam bu tada ulşatım. Panpankedi tavsiye eder.











Hazırlanışı:

1. Yumurta ve şekeri çırpmaya başlıyoruz.
2. Ardından içerisine sırasıyla yağ ve kremillayı ilave edip düşük hızda karıştırmaya devam ediyoruz. Sadece homojen olana kadar.
3. Sonrasında kabartma tozu ve ununu eleyerek ilave ediyor ve karışımı tamamlıyoruz.
4. 180 derecelik önceden ısıtılmış fırında 35 dakika pişiriyoruz.
5. Kek kalıbı olarak klasik yuvarlak orta boy bir teflon kalıp kullandım.
6. Kek pişince dışarıda ılınmaya bırakıp, Pınar Krema' yı 1 çay bardağı pudra şekeri ile çırpıp buzdolabına atıyoruz.
7. Kek iyice ılındığında ki bunun için 1 saat beklenmeli, ortadan ikiye ayırıp iki kat yapıyoruz.
8. Dolapta bekleyen ve iyice sertleşen kremamızı çıkarıp kekin arasına sürüyor ve üzerine damla çikolata serpiyoruz. ( bu benim tercihimdi, isterseniz eklmeyebilirsiniz)
9. Diğer katıda üzerine kapayıp kalan krema ile basit bir örtme işlemi yapıp, evde ki malzeme ile süslüyoruz.
10. Yemeden önce buzdolabında 2-3 saat bektmenizi öneririm.
11. Afiyet olsun:)

2 yorum:

  1. Ama bunlar muhteşem görünüyor deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık. En yakın zamanda deneyeceğim ;)

    Sevgiler,

    Sude

    YanıtlaSil