30 Ekim 2011

ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ

Karatay Diyeti... Uzun zamandır kilolarımla uğraşan ben bu sefer farklı bir yol denemek istedim. Zaten yaklaşık on yıldır düzenli bir şekilde diyetisyen kontrolünde olan ve karbonhidrat diyetini benimsemiş bendeniz son 2 yıldır ''haşimato'' hastalığı ile birlikte tamamen kitlenmiş durumdayım.

2 yıldır toplamda 6 kilo aldım ve birtürlü veremiyorum. Troid hastalıklarının metabolizmayı yavaşlattığını duymuştum ama bu kadarıda fazlaymış.

Zaten düzenli denebilecek bir yeme alışkanlığım vardı. Şeker yoktu, fast food yoktu, kızartma yoktu. Sürekli tahıllı ekmekler ve meyve-sebze vardı...ama son zamanlarda bunlar bile yetmemeye başladı işte. Bende ''Prof. Dr. Canan Karatay'' ın tavsiye ettiği şekilde karbonhidratı bayağı bir azalttım hatta ekmeği tamamen kestim diyebilirim.

2-3 haftadır şekerim de kilo durumum da daha iyi. Sanırım artık olumlu sonuçlar alabileceğim ki en önemlisi vücudum rahatladı.

Detaylı bilgiler için Canan Hoca'nın ''Karatay Diyeti'' kitabını okuyabilir ve araştırmalarınızı derinleştirebilirsiniz.

Sırada zevkle yediğim pirinçsiz! kereviz zeytinyağlısı. Afiyet olsun.




















5 yorum:

  1. çok severiz kerevizi ellerine sağlık
    güzelliklerle dolu bir bayram dileklerimle...

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumların için teşekkürler Mine :)

    Hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Ben geldim, hoşgeldim. Bundan bööle uğrayacağım.
    Resimlerin üzerine nasıl yazı yazıyorsunuz, bana da vaktiniz olunca öğretirmisiniz??

    Sevgiler.
    Beceriksiz anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. Çiğdem hoşgeldin. Resimlerin üzerine yazıyı, ''Picasa 3'' programı ile yazıyorum. Resimlerin tüm düzeltmelerini bu programla rahatlıkla yapabilirsin, gayet açık,net ve anlaşılır. Bu linkten indirebilirsin http://picasa.google.com/ .

    İnatçı bir oğlak olarak tekrar hoşgeldin diyorum .

    YanıtlaSil
  5. Sitene baktım cok güzel benimde bir blogum var blogculara yardım etmek amaclı ziyarete edersen sevinirim. www.blog-alemi.blogspot.com

    YanıtlaSil