08 Ağustos 2012

Şeftalili Sütlaç

Bugün biraz hazıra kaçtım ama olsun. Arada olur böyle şeyler...çok görmemek lazım. Hava çok çok sıcak ve hızlı gonzales olan ben mini bi kaplumbağaya dönüştüm. Diyabet, sıcak ve nem biraraya gelince biraz daha zor geçiyor yaz.

Bugün lazanya ve çorba yaptım sadece. Tatlısız olmaz dedim, düşündüm taşındım, kilerimde diplerde biyerde, acil misafir durumları için bulundurduğum hazır sütlaç paketini görünce karar verdim. Buzdolabında da yumuşamış 2 şeftalim vardı. Hadi bunları çift yapayım deyip işe koyuldum.

Hızlısından ve hafifinden, yaza uygun bir tatlı oldu. Öyle çok çok muhteşem birşey değil, sadece içindeki damla sakızı sizi keyiflendirebilir yoksa çok da tavsiye etmem :) Kısacası, oldu mu, oldu. Yendi mi, yendi. İştahla mı, hayır! :) ama sonuçta bir günü daha kotardım mı, evet.

Panpankedi gururla sunar :)




Bu da hazıra kaçışımın hikayesi :)))






Hazırlanışı:

1. Paketin arkasında yazan talimatlara göre sütlacınızı pişirin.

2. Şeftalilerini kabuklarını soyup küp küp doğrayın. Üzerlerine çok az limon sıkın ki kararmasınlar ve 1 tatlı kaşığı şekerle şöyle bir karıştırın.

3. Şeftalileri kapların dibine pay edin ve üzerine sütlacı koyun.

4. Kalan şeftalileri de üzerine koyun ayrıca tarçınlada süsleyebilirsiniz.

5. Afiyet olsun :)



1 yorum: