28 Kasım 2011

Kremalı Mantarlı Makarna

Bayılırım Mantara!

Eskilerin, 'fakir eti' olarak tabir ettiği bu nimet tam da bana göre :) Kokusu,aroması ve doygun tadı ile çoğu yemeğimde kullandığım bu harika lezzet bugün makarna ile birlikte. Afiyet olsun!

Not: Diyabetli arkadaşlarım için tekrar etmek gerekirse, mantarın karbonhidrat değeri oldukça düşüktür. Konuyla ilgili bilgiyi 'Diyabetik Tarifler' bölümünde bulabilirsiniz.












































Yüksek ateşte iyice kızdırdığımız tavada 2 kaşık ayçiçeği yağı ile mantarlarımızı soteliyoruz. Sularını bırakmalarına izin vermeden 15 dakika pişiriyor ve üzerine kremasını ekleyip biraz karabiberle tatlandırıyoruz.

Biryandan diğer tencerede haşladığımız makarnamızı süzüp kremalı mantarlı sosumuzun olduğu tavaya döküyoruz. 1 dakika kadar tavada harmanlayıp altını kapatıyoruz.

Afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    sayfanız öyle hoş öyle duru ki...
    bayıldım,
    pırıl pırıl paylaşımlarınıza:)
    emeklerinize sağlık...
    seve seve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..:)
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel ve içten yorumun için çok teşekkür ederim. Beni mutlu ettin :)

    Davetine icabet edeceğim, tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil