07 Eylül 2011

DİYASON MU ?!?

Diyason Deneyimimi Hepinizle Paylaşmalıyım...


Sanırım!! Evet sahiden böyle düşünüyorum. Bugünlerde herkesin ( diyabetli arkadaşlarımdan ve ailelerinden bahsediyorum) merakla incelediği ve birbirlerinden ürüne dair tecrübelerini öğrenmeye çalıştığı '' Diyason'' bitkisel gıda takviyesi artık benimde elimde.

Farkettim ki, insanlar çılgınca,bu ürünün fayda ve zaralarını, ne gibi etkileşimlerinin olduğunu ve en önemlisi doğruluk payını araştırıyorlar. Haklılar. Bende onlardan biriydim ama baktım ki öyle oradan buradan yorum dilenmekle olmayacak, kendim denemeye kararverdim. Şimdiye kadar hiçbir yan ürün ve gıdaya önem göstermeyen ben ilk defa böyle birşey deneyeceğim ve deneyimlerimi adım adım ilgili arkadaşlarımla paylaşacağım.

Başlangıç olarak bir aylık paket sipariş ettim ve ertesi gün ürünüm elimde oldu. Kapıda ödeme kolaylığı gibi birşey var ama ödediğiniz ücret o kolaylığı fazlasıyla gölgeliyor demeliyim.
119 TL.

Bitkisel bir karışım için oldukça fazla bir miktar ama hepimizin bildiği gibi şifayı aradığımız yolda bazen herşeyimizi vermeye hazırızdır. Bende bu fikirle yola çıktım ve bu sabah itibariyle ürünü kullanmaya başladım.

Yalnız, kesinlikle insülin düzeyimde oynama yapmadım. Önceliğim ilaçlarım ve doktorumun bana hazırladığı reçetedir ama zamanla etkileşim olduğunu farkedersem azaltabilirim tabi ki..hipoglisemi yaşamamak adına yani.

Kısacası, yazılarım, Diyasonu merakla araştıran, nedir diye merakeden, bir kullanandan yorumlarını almak isteyen herkes için olacak.

Umarım bir faydası olur.

Hepinize Sağlıklı Günler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder