16 Temmuz 2010

LİMONLU..DAMLA ÇİKOLATALI KEK

2- 3 gün önce yayınladığım limonlu kek tarifinden sonra benzer bir kek daha. Hatta aynısı. İş arkadaşlarımla ne yapalım ne edelim derken ..canımız kek istedi. Ee tabi, bir yemek bloğu yazarı olarak bu görev de bana düştü. Yazın limonlu tatları severim demiştim. Ferah oluyor çünkü.. Yalnız Fatma' nın ( arkadaşım) çikolata isteği karşısında çaresiz kaldım ve en sonunda buna karar verdim. Bol kakaolu, çikolata soslu bir kek, şu sıcak yaz günlerinde ağır olacaktır diye düşündüm ve limonlu kekime minik damla çikolatalar ilave ettim. Biz çok beğendik. Size de tavsiye ediyoruz. Afiyet Olsun.








Limonlu Kek tarifime 1 su bardağı dolusu damla çikolata ilave ettim. Çikolataları azıcık un ile karıştırdım ve üzerlerinin kaplanmasını sağladım. Böylece, kek içinde oldukları yerde kalıp bir araya yığılmıyorlar. Artan damla çikolatalarımdan birazınıda kek hamurunun üzerine serpiştirdim. Hoş gözüktü. Hepsi bu. Afiyet olsun.




5 yorum:

  1. limonlu keki severim damla çikolatalıyı da e ikisi bir olunca daha ne olsun ellerinize sağlık : )

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Fuat Bey..

    Saygılar bizden..

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık böyle pratik ve kolay ve güzel tarifleri her zaman bekliyoruz.

    YanıtlaSil