26 Şubat 2008

Cheesecake

Çikolata Soslu Cheesecake...

Bu yaptığım cheesecake diğerlerinden farklı çünkü un oranı daha fazla. Ayrıca krema oranını yarıya indirerek sütte ekledim. Üzerindeki çikolata sosonu ise bitter çikolata (240 gr) ve yarım paket (100ml) krema ile hazırladım. Namı diğer ganaj yani. Ama benim ölçülerim tamamen uydurma. Birtürlü tariflere uyamıyorum. Biri beni durdursun:( İstiyorumki hep kendimce birşeyler yapayım. Bazen sonuç beklemediğim gibi oluyor elbet ama genelde başarılı:) Zaten burdaki tariflerde herkesçe beğenilen tarifler. Bu cheesecake de çok güzel oldu. Elime sağlık yiyenlere afiyet olsun:)











Cheesecake bir gece dolapta bekleyince iyice kendine geliyor. Tadı daha da belirginleşiyor ve kıvamını buluyor.

1 yorum:

  1. selamlar ayca hanim

    su cikolatali cheesecake asamalarini sizin sitede gorunce gittikce guzellesen karelerle karsilastim.Butun asammalari en ince ayrintisina kadar vermissiniz.Gorsellik ile yazi birbirini tamamliyor.Birde sizin sitenizde bir sey dikkatimi cekti,klasik tarif anlayisini yikmissiniz,yani bir bardak seker,bir cay kasigi vanilya degilde,icine kendi yorumunuzu katiyorsunuz.Boylece daha ozgun bir yemek tarifi oluyor.Bunu lutfen daha cok yapin.Artik biktik su klasik yemek tariflerinden,soyle heyecan verecek,yemek tariflerini ozledik.Tarif yaparken kendi ruhunuzu veriyorsunuz.Bizler sizin tarfileri okurken sanki sizi goruyor gibiyiz.Her kelimenizde kendi kisiliginizi koyuyor gibisiniiz.

    Sayfaizdaki yeniliklerle,her gecen gun yeni tariflerle sizin bir okurunuz olacak gibiyim.Durmak yok,yeni lezzetler,yeni fotograflar.Bu arada su cake kesen parmaklar kime ait,umarim sizin parmaklariniz degildir:))) Ben sizinkilere benzetemedim:)))

    sevgiler ,saygilar

    YanıtlaSil