22 Ekim 2010

SALATALAR- ..

Havuç, Salatalık, Yoğurt...

Şu aralar çalkantılı bir şeker düzenim mevcut. Birtürlü dengeleyemiyorum..ama arada böyle olur. Hep düzenli ve disiplinli gidemezsiniz. Birtürlü rayına oturtamadığım yeme düzenim hem sağlıklı olanı hemde damağıma hoş geleni istiyor. Bu sebeple, ikisini birarada bulduğum tarifleri uyguluyorum. Havuç, salatalık ve yoğurt üçlüsünün lezzeti tam bana göre. Havuç dengesini kurabilirseniz, şeker ile ilgili bir sorun olmayacaktır.

1 havuç, 3 salatalık ayrı kaplara rendelenir. Havuç, 2 yemek kaşığı zeytinyağı ile tavada 5- 10 dakika çevirilir. Derin bir kaba alınır. Biraz ılınınca üzerine rende salatalıklar ilave edilir ve en son sarımsaklı yoğurt ile karıştırılır. Biraz maydonoz, birkaç damla limon ile muhteşem bir tad ortaya çıkar. Bu salatayı çok seviyorummm, tüm diyabetli arkadaşlarıma öneriyorum. Afiyet olsun.







6 yorum:

  1. Hayırlı cumalar, ellerinize sağlık.Havuç, salatalık bir araya geldimi süper güzel oluyor. Ayrıca salatanız Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,renklerin uyumu harikaa..Ellerine sağlık..mutlu haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Cumalar hepinize...Güzel yorumlarınız için teşekkürler Fuat Abi ve Zeliha :)

    YanıtlaSil
  4. salata harika görünüyor,ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık enfes olmuş.

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin...
    tabak nefis gözüküyor alıp kaçmak istedim bu saatte üstelik : )

    YanıtlaSil