12 Temmuz 2012

TON BALIKLI MISIRLI MAKARNA

Yazın sıcak ve bunaltıcı etkisi yeme alışkanlıklarımızı da son derece etkiliyor. Daha fazla sıvı ve daha hafif gıdalar en iyisi. Makarna, hamur işi ve doygun bir karbonhidrat kaynağı gibi gözüksede, yazın hafif öğünleri arasına girebilir bence.

Yine sıcaktan fazlaca bunaldığım bir akşam yemekle uğraşmak istemedim, dışarıdan yemek yemekde kulağa hoş gelmeyince hemencik yarım paket makarna ve ton balığı ile akşam öğünümü hallettim.

Makarnayı haşladıktan sonra, 1 yemek kaşığı zeytinyağında 2 diş sarmısak ile 1 çarliston biberi çevirip üzerine 1 kutu mısırı ve 1 domates ekledim ve makarnamı ilave ettim. Servise aldığım makarnamın üzerine bir minik kutu ton balığını koyunca ( yağını olabildiğince süzdürerek tabi ki, diyet ton konservelerde gayet hafif olacaktır) muhteşem bir tat oluştu.

Afiyet olsun bana :)



1 yorum: