08 Ocak 2012

Pan Pan Kek :)

Pancake... Tavada yapılan bu keki, pazar sabahları, misafir toplantıları yada piknikler için hazırlayabilirsiniz. Yapımı kolay, tadı güzel, görünümü hoş ve dayanıklılığı iyi. Ben, yazın deniz kenarında atıştırmak için çok yapardım. İyi bir karbonhidrat desteğidir çünkü. İçinde yumurta, süt, un, biraz şeker ve peynirle gayet doyurucudur. Daha ne olsun.

Panpankedi tavsiye eder.























Un ve sütü karıştırıp üzerine yumurtaları kırıyoruz. Karıştırmaya devam edip şekerini, kabartma tozunu ve peynirini ekliyoruz. Isıtılmış teflonda birer küçük kepçe şeklinde döküp arkalı önlü pişiriyoruz. Pancake leri adım adım fotoğrafladım. Pişme sürelerini tahmin edebilirsiniz. Fotoğraftaki gibi hamuru tavaya döktükten sonra hava baloncukları oluşmaya başladığında çevirmelisiniz. Süslemesi size kalmış. Nutella ve muz ile muhteşem oluyor. Reçel de deneyebilirsiniz.

Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. nefis görünüyor ailecek bizde çok severiz kahvaltılar için yaparız ellerine sağlık canım
    sevgiler
    mutlu haftalar

    YanıtlaSil