06 Mayıs 2010

SÜSLÜ TEYZEMİN SÜSLÜ KURABİYELERİ

Çokokremli Kurabiyeler... İşler çok yoğun ve okul da öyle. Bir de tez hazırlıkları var. Sahiden sıkıldım, of ! Yaz gelsin istiyorum, hem de çok! Güzel günler görelim, güneşli, sıcak günler:) Son zamanlarda hiç birşey yapamıyorum. Mutfağımı özledim :(  Allah' tan annemle teyzem var. Bu tarif de teyzemin. İsim de kendisine aittir. Süslü! :) Ağızda dağılan, çikolata ile süper giden bir kurabiye. Tavsiye edilir.






















Malzemeler:
2 yumurta
1 paket margarin
1 su bardağı sıvı yağ ben biraz az koydum
1,5 su bardağı pudra sekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
5 su br un- yani aldığı kadar

Oda sıcaklığında yumuşamış margarini ve diğer malzemeleri derin bir kapta kurabiye hamuru olacak şekilde karıştırın. Elde ettiğiniz hamuru altını biraz unlayarak bir parmak kalınlığında açın. Bizim kalıplarımız vardı kullandık ama siz çay bardağı ile de düzgün kalıplar elde edebilirsiniz. 180 derecede 15- 20 dakika pişirin. Çok kızarmalarına izin vermeyin. Fırından çıktıktan sonra kendilerine geleceklerdir. Üzerine çokokrem sürüp cevizle süsleyin yada siz nasıl isterseniz. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. bayıldım bu süslülere ,filizim ve ayça cım ellerinize sağlık .....rana-

    YanıtlaSil