27 Nisan 2008

Annemin Pratik Poğaçası..

Sade Poğaça...

Bu poğaçalar annemin ''beş dakikada'' hazırladığı ağızda dağılan harika poğaçalar. Lezzetli bir poğaçanın çok fazla yoğurulmaması gerektiğini söyler hep ve öyle yapar. Sahiden güzel oluyorlar. Özellikle de ani bir misafir durumunda birebir. Hem çabuk hem lezzetli. Eh, daha ne istenir:)




Malzemeler: 3 su bardağı un
1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı margarin( yumuşak)
1 paket kabartma tozu
3 çay kaşığı tuz
Üzeri için yumurta sarısı
Hazırlanışı: Yumurta sarısı hariç tüm malzemeyi karıştırın. Fazla yoğurmayın sadece malzemeler birbirini tutsun. Çok yormanıza gerek yok kendinizi ve fazla vakit de harcamayın. Gelişigüzel şekil verin ve yumurta sarısını üzerlerine sürüp önceden ısıtılmış fırında 180- 200 derecede 20 dk pişirin. Afiyet olsun:)

8 yorum:

  1. merhaba sevgili ayça.bu tarifini denemiştim geçenlerde ama gmail hesabım olmadığı için teşekkürlerimi iletememiştim.tarifdefteri.com da yula adlı arkadaşımızın bu tariften övgü ile bahsettiğini ve bu tarife link verdiğini görünce artık bi gmail hesabı almak gerekli dedim.yoksa yorum bırakamıyorum..çook teşekkürler böyle pratik bir tarifi paylaştığın için canım...ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yosun:)Tarif işine yaradıysa ne mutlu bana!! Yorumun için teşekkür ederim. Mutlu ettin beni:)Kendine iyi bak.Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  3. selam sevgili Ayça senin tarifini tarifdefteri forum dan görüp geldim paylaştıkların harika ellerine yüreğine sağlık canım bende beklerim sevgiyle kal ayrıca poğaça etkinliğimiz var sende arzu edersen katılman için davet ediyorum beklerim etkinlik papatya68.blogcu.com adresimde hoşcakal

    YanıtlaSil
  4. Papatyacım sağol:) bende senin blogunu ziyaret ettim,seninde ellerine sağlık.Harika poğaça tarifleri var etkinliğe katılmayı çok isterim çünkü ben bir poğaça hastasıyım:) Görüşmeküzere, hoşçakal...

    YanıtlaSil
  5. merhaba sevgili ayça.g mail hesabımı anca alabildim.kusura bakma canım senden izin alamadım tarifdefteri.com da yayınlamak için ama link verdim.ben çok beğendim.ve şu an itibariyle 944 kere okunmuş..sende buyur canım tarifdefterine...yeni tariflerini bekliyorum..yalnız değilsin canım...

    YanıtlaSil
  6. merhaba ayca.ben muhakkak yorum yazmaya çalışırım çükü hem emek sahibine teşekkür borcumuz var.hemde okuyanlar için bi referans.ellerine sağlık canım çok güzel şeyler var sitende.yeni tariflerini bekliyoruz.bu arada ismim yosunbuka canım.sağlıcakla kal..emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler yula.kusur deme ben hiç rahatsız olmadım.paylaşım güzel birşey.sende en güzel şekilde yapmışsın işte,hepimizin yaptığı gibi:)desteğin için sağol..hoşçakal..

    YanıtlaSil
  8. yosunbuka teşekkürler:)bu düşüncen çok hoş.bende sana katılıyorum.paylaşım ve iletişim çok önemli.yeni tariflerde yeni yorumlarını görmek ümidiyle:) hoşçakal...

    YanıtlaSil